четверг, 5 декабря 2013 г.

Модуль 9
Рефлексія
Опрацювавши  матеріали цього модуля, я навчилася:
• Як я можу допомогти своїм учням стати самоспрямованими в навчанні?
• Як я можу задовольнити різноманітні потреби учнів?
Я усвідомила головні ідеї:
• Перехід до процесу навчання, що будується навколо потреб учнів, вимагає адаптації і з боку учнів, і з боку вчителів.
• Вчителі мають працювати з учнями, щоб допомогти їм розвинути навички самоспрямованості.
• Учні мають бути активним у власному навчанні;
• Учителі можуть диференціювати навчання у чотирьох напрямках:
• зміст;
• процес ;
• результати;
• Учителі можуть планувати навчальний процес, враховуючи різні модальності, включаючи візуальні, аудіальні, кінестетичні способи сприйняття, домінування лівої чи правої півкулі мозку, різні когнітивні стилі, різні ступені розвитку різних типів множинного інтелекту учнів;

• Задоволення навчальних потреб учнів вимагає відповідного спонукання та заохочення, щоб вони стали впевненими та незалежними в навчанні.

Комментариев нет:

Отправить комментарий